RSS-linkki
Kokousasiat:https://julkaisu.paimio.fi:443/dynasty10/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30
Kokoukset:
https://julkaisu.paimio.fi:443/dynasty10/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30
    
      Koulutuslautakunta
Pöytäkirja 26.08.2025/Pykälä 8
      
    
    | Edellinen asia | Seuraava asia |   | 
Paimion peruskoulujen lukuvuosisuunnitelmien 2025-2026 hyväksyminen
Koulutuslautakunta 26.08.2025 § 8
377/12.00.01.05/2025
Tiivistelmä: Koulutuslautakunnan hyväksyttäväksi esitetään Paimion peruskoulujen lukuvuosisuunnitelmat 2025-2026.
Valmistelija/lisätietoja antaa:
 Jokelan koulun rehtori Tarja Vuontela, puh. 02 474 5331
Kriivarin koulun vararehtori Minna Kraama, puh. 02 474 5310 
Hanhijoen koulun rehtori Leena Mönkkönen, puh. 02 474 5824
Vistan koulun apulaisrehtori Jaana Perko, puh. 02 474 5375
 
Perusopetusasetuksen 9 § mukaan perusopetuslain 15 §:n 4 momentin mukaisessa lukuvuosittain laadittavassa opetussuunnitelmaan perustuvassa suunnitelmassa määrätään opetuksen yleisestä järjestämisestä, opetustunneista ja opetuksen yhteydessä järjestettävästä muusta toiminnasta, koulun ulkopuolella annettavasta opetuksesta sekä muista tarpeellisista opetuksen järjestämiseen liittyvistä asioista.
Hallintosäännön 24 § kohdan 5 mukaan koulutuslautakunta päättää alaistensa yksiköiden lukuvuosisuunnitelmista.
Koulujen edustajat on kutsuttu kokoukseen asiantuntijoina esittelemään oman koulunsa lukuvuosisuunnitelma 2025–2026. Suunnitelmat ovat esityslistan liitteenä.
Esittelijä:
 Sivistysjohtaja Lumiainen Jyrki:
Päätösehdotus:
Koulutuslautakunta päättää hyväksyä Paimion peruskoulujen lukuvuosisuunnitelmat lukuvuodelle 2025 - 2026.
Päätös:
Päätösehdotus hyväksyttiin. Asiantuntijana paikalla ollut Kriivarin koulun vararehtori Minna Kraama poistui pykälän käsittelyn aikana klo 17:33. Asiantuntijoina paikalla olleet Vistan koulun apulaisrehtori Jaana Perko, Jokelan koulun rehtori Tarja Vuontela ja Hanhijoen koulun rehtori Leena Mönkkönen poistuivat kokouksesta pykälän käsittelyn jälkeen klo 18:33.
| Edellinen asia | Seuraava asia |   |